懒人

怪人一枚
Reverie - Isaac Gracie

庭燎:

4月15日,雨。

无论怎样重新定义“人生赢家”这个词,它的前缀永远是“别人”。


Reverie

by Isaac Gracie


Hey babe,

嘿 宝贝,

What do you expect me to say?

你想要我说些什么呢?

I could tell you that I'm doing great

我可以说我过得很好

But darling I'm just not okay

但是亲爱的,我只是有点心碎

Hey babe,

嘿 宝贝,

Why did we throw it away?

为什么我们把过去都抛开?

Without you I just ain't the same

没有你的我已经不再是我

And darling I'm just not okay

所以 亲爱的,我只是有点心碎

Hey babe,

嘿 宝贝,

I've been putting on my bravest face

我用尽了所有的勇气

Just looking for ways to replace you

只为了能填满你留下的空白

And darling I'm just not okay

所以 亲爱的 我只是有点心碎

Hey babe,

嘿 宝贝,

It isn't like me to complain

这不是我的抱怨

But you don't look at me the same

只是你看我的眼神已经不像从前

And darling I'm just not okay

所以 亲爱的 我只是有点心碎

Hey babe,

嘿 宝贝,

What do you expect me to say

你想要我说些什么呢?

I could tell you that I'm doing great

我可以说我过得很好

But darling I'm just not okay

但是亲爱的 我只是有点心碎

贡献翻译:KARENLINCC

评论

热度(13)